31 Mart 2011 Perşembe

Beni İkna Et yarışması başvuru – (CNN Türk)

Ekranların en ilginç yarışması olarak anılan Beni İkna Et yarışması CNN Türk ekranlarında başlıyor.

Başvuru sürecine girilen Beni İkna Et isimli münazara programında her hafta 16 münazara takımı canlı yayında tartışacak. Tartışmanın seyrine göre yarışmanın her hafta galip olan grupları belirlenip, 16 haftalık bir maratona girecek. 16 hafta sonuna kadar kalacak olan münazara ekibi büyük ödülün sahibi olacak.

Programı başarılı ve genç sunucu Yusuf Günçe sunacak. Heycan dolu yarışmada her hafta bir konu ve konsept seçilip o konu üzerinde tartışmalar gerçekleşecek. Özellikle üniversite gençlerinden oluşan tartışmacı ekip, günlük, güncel ve ülke sorunları dahil bir çok konuda tartışmaya girecek büyük bir rekabet havasında program ilerleyecek.

CNN Türk Beni İkna Et yarışması başvuru sürecinin başladığını resmi internet sitesi www.cnnturk.com adresinden duyururken, yarışmaya şimdiden 60 üniversiteden talep olduğu öğrenildi.

Yeni Beni İkna Et yarışması 2 Nisan 2011 / 21:00 tarih itibari ile CNNTÜRK ekranlarında sizlerle…

www.tutturan.com


Ntv ‘Bir Fikrin mi Var?’ yarışması başvuru
Show Tv Bugün Ne Giysem?
Beyaz Show Negatif yarışması başvuru
Çember’in İlk bölümü zor geçti!
Ahmet Kaya Hoşcakalın Gözüm
Çember Yarışması
MasterChef Türkiye yarışması başvuru formu – Show tv
Ahmet Kaya – Korkarım
Hayatım Dizi yarışması başvuru formu – (Star Tv)
1. Fotoğraf Sanatçısı ödülleri yarışması başvuru bilgileri
Duman – Sor Bana Pişman mıyım?
Popstar Avrupa yarışması – (2011)
Bana Herşey Yakışır başvuru formu – Kanal d
Azra Akın canlı yayın evlenme teklifi ‘Yok böyle dans’ yarışması
Adalet Bakanlığı personel alacak!


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder