11 Nisan 2011 Pazartesi

Sibel Can Son Vapur Şarkı Sözü – (dinle)

2011 SEYYAH isimli albümünden Sibel Can Son Vapur şarkı sözü sizler için paylaşıyoruz.

Sibel Can Son Vapur Şarkı Sözü

Geri dönersen dön ben burdayım
karşıdan karşıya son vapurdayım
yerim belli yurdum belli
biraz gururda biraz mağrurdayım
değişmedi hiç bir şey bu gönülde
eskiden nasılsa şimdide öyle
özledinmi beni kadar haberim yok
değişiyor ama bunu gizliyor
gönülün işi böyle
sana hala veda edemedim ben
gönülsüz istedim unutmasını gönlünden
yastıklarda uykudan uyandı yatagın acısından
dönmeni istemiştim ben sakladım bunu kendimden
geri dönersen dön ben burdayım
karşıdan karşıya son vapurdayım
yerim belli yurdum belli
biraz gururda biraz mağrurdayım
değişmedi hiç bir şey bu gönülde
eskiden nasılsa şimdide öyle
özledinmi beni kadar haberim yok
değişiyor ama bunu gizliyor
gönülün işi böyle
sana hala veda edemedim ben
gönülsüz istedim unutmasını gönlünden
yastıklarda uykudan uyandı yatagın acısından
dönmeni istemiştim ben sakladım bunu kendimden.

Sibel Can Son Vapur dinle

Sibel Can Son Vapur Şarkı Sözü

(Söz-müzik: Soner Sarıkabadayı’ya aitttir.)

www.tutturan.com


Sibel Can Bize Üzüldüm şarkı sözü – (dinle)
Sibel Can Suistimal şarkı sözü – (dinle)
Sibel Can 2011 albümü
Funda Arar Sevdiklerim şarkı sözü
Funda Arar Aşkın Masum Çocukları şarkı sözü
Sagopa Kajmer 56 Denklemli şarkı sözü – (dinle)
Ahmet Kaya Günaydın Annecim
Ahmet Kaya – Korkarım
Cem Adrian Ağladıkça Şarkı Sözü – (dinle)
Sagopa Kajmer Aklımın Odaları şarkı sözü – (dinle)
Sibel Mirkelam Resimleri
Sagopa Kajmer Ardından Bakarım şarkı sözü – (dinle)
Sagopa Kajmer Anektod şarkı sözü – (dinle)
Sagopa Kajmer Ahenk şarkı sözü – (dinle)
Sagopa Kajmer 24 Şarkı Sözü – (dinle)


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder