15 Nisan 2011 Cuma

Star tv açık öğretim sınavı kopya skandalı video izle

Star tv ekranlarında 15 nisan 2011 günü yayınlanan Açık öğretim meslek lisesi sınavında yapılan kopya skandalı ortalığı karıştırdı.

Gündeme bomba gibi düşen haber Star tv açık öğretim sınavı kopya skandalı video izle internette hızla yayılırken, sınavda bir sınav görevlisi öğretmenin tek tek tüm soruların cevabını verdiği görünüyor ve duyuluyor. Video görüntülerinin yayınlanmasının ardından soruşturma açılıp açılmayacağı bilinmiyor.

Vatandaş kamerasından çekilen Star tv açık öğretim kopya skandalı video izle Star tv açık öğretim sınavında kopya 15 nisan 2011 izle video izle skandal video izle ve görüntüleri tüm gelişmeleri sitemizde.

www.tutturan.com


28-29 Mayıs Açıköğretim Aöf Final Sınav Sonuçları Öğren 2011
İstanbul Avcılar liseli kızlar kavga video izle (Star Tv)
2011 MTSS ehliyet sınav tarihleri ve başvuruları
15-16 ocak 2011 AÖL açık lise sınav soruları sonuçları
Ege Üniversitesi Öğretim üyesi alımı – 2011
Genç Bakış 6 Nisan 2011
2011 YGS iptal mi oldu? (nette ilk!)
Küçük Sırlar Heves eşcinsel öpüşme sahnesi (video izle)
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı – 2011
Star Tv Yeni YAYIN AKIŞI
2011 Öğrenim kredisi miktarı
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi öğretim elemanı alımı – 2011
Facebook’ta yeni bir yıldız doğuyor (video izle)
Ankara Üniversitesi Karıştı!
Trakya Üniversitesi öğretim üyesi alımı – 2011


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder